Row Wrapper 2

Aspens 547

4.3571
(14 Reviews)

Capacity

2 Bedrooms
2 Bath
Sleeps 6

Search Availability

About

This fifth floor, 2 bedroom / 2 bathroom home is located in the Aspens.



It features a cozy living area with gas fireplace and boasts a charming up hill view.



The lodge’s common pool and three hot tubs offer the perfect body & soul recovery after a long day on the mountain or in the village. Indulge in a restful and soothing soak or swim.



For those who want to treat themselves, a nice variety of eat-out options are available in the Upper village, just a short 5 min walk down the ski hill, alongside the Upper Village Blackcomb Gondola.

 


HIGHLIGHTS

•  Ski-in / Ski-out location

•  Gas BBQ

•  Air Conditioning in Master Bedroom

•  Two flat screen TVs with cable 

•  Free local calls

•  Complimentary wireless internet

•  Fully equipped kitchen



UNIT CONFIGURATION

•  2 Bedrooms

•  2 Bathrooms

•  Sleeps 6



BEDDING BREAKDOWN

•  Master Bedroom - King bed

•  Second Bedroom - 2 Twin beds

•  Living Room - Queen sofa bed

 

PROXIMITY TO VILLAGE            

•  Upper village: 5 min walk / 3 min car / 5 min bus 

•  Main village: 15 min walk / 5 min car / 10 min bus




BE AWARE:

•  Pets not allowed

•  Pay parking-17$ per vehicle/per 24 hours; Garage height 6'6"

Features

Amenities

  • AC in Master Bedroom
  • Free Wireless Internet
  • Free Local Calls
  • Cable TV
  • DVD Player
  • Gas Fireplace
  • Linens & Towels
  • Iron & Ironing Board
  • Hair Dryer
  • Deck / Patio
  • Gas BBQ
  • Shared Hot Tub
  • Ski In/Out
  • Common Pool

Complex

  • Aspens

View

  • Mountain View

Availability

Key
#Night Available#Night Unavailable#Arrive Only#Depart Only
August 2020
SuMoTuWeThFrSa
 1
 
2
 
3
 
4
 
5
$185 /nt
6
$185 /nt
7
$185 /nt
8
$185 /nt
9
$185 /nt
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
$185 /nt
16
$185 /nt
17
$185 /nt
18
$185 /nt
19
$185 /nt
20
$185 /nt
21
$185 /nt
22
$185 /nt
23
$185 /nt
24
$185 /nt
25
$185 /nt
26
$185 /nt
27
$185 /nt
28
$185 /nt
29
$185 /nt
30
$185 /nt
31
$185 /nt
 
September 2020
SuMoTuWeThFrSa
 1
$185 /nt
2
$185 /nt
3
$185 /nt
4
 
5
 
6
 
7
$185 /nt
8
$150 /nt
9
$150 /nt
10
$150 /nt
11
$150 /nt
12
$150 /nt
13
$150 /nt
14
$150 /nt
15
$150 /nt
16
$150 /nt
17
$150 /nt
18
$150 /nt
19
$150 /nt
20
$150 /nt
21
$150 /nt
22
$150 /nt
23
$150 /nt
24
$150 /nt
25
$150 /nt
26
$150 /nt
27
$150 /nt
28
$150 /nt
29
$150 /nt
30
$150 /nt
 
October 2020
SuMoTuWeThFrSa
 1
$150 /nt
2
$150 /nt
3
$150 /nt
4
$150 /nt
5
$150 /nt
6
$150 /nt
7
$150 /nt
8
$150 /nt
9
$150 /nt
10
$150 /nt
11
$230 /nt
12
$230 /nt
13
$230 /nt
14
$150 /nt
15
$150 /nt
16
$150 /nt
17
$150 /nt
18
$150 /nt
19
$150 /nt
20
$150 /nt
21
$150 /nt
22
$150 /nt
23
$150 /nt
24
$150 /nt
25
$150 /nt
26
$150 /nt
27
$150 /nt
28
$150 /nt
29
$150 /nt
30
$150 /nt
31
$150 /nt
November 2020
SuMoTuWeThFrSa
1
$150 /nt
2
$150 /nt
3
$150 /nt
4
$150 /nt
5
$150 /nt
6
$150 /nt
7
$150 /nt
8
$230 /nt
9
$230 /nt
10
$230 /nt
11
$230 /nt
12
$150 /nt
13
$150 /nt
14
$150 /nt
15
$150 /nt
16
$150 /nt
17
$150 /nt
18
$150 /nt
19
$150 /nt
20
$150 /nt
21
$150 /nt
22
$150 /nt
23
$150 /nt
24
$150 /nt
25
$150 /nt
26
$230 /nt
27
$230 /nt
28
$230 /nt
29
$230 /nt
30
$230 /nt
 
December 2020
SuMoTuWeThFrSa
 1
$230 /nt
2
$201 /nt
3
$219 /nt
4
$281 /nt
5
$301 /nt
6
$241 /nt
7
$233 /nt
8
$246 /nt
9
$247 /nt
10
$264 /nt
11
$319 /nt
12
$348 /nt
13
$305 /nt
14
$308 /nt
15
$324 /nt
16
$334 /nt
17
$349 /nt
18
$655 /nt
19
$799 /nt
20
$799 /nt
21
$799 /nt
22
$844 /nt
23
$918 /nt
24
$893 /nt
25
$827 /nt
26
$999 /nt
27
$999 /nt
28
$999 /nt
29
$999 /nt
30
$1,013 /nt
31
$1,077 /nt
 
January 2021
SuMoTuWeThFrSa
 1
$999 /nt
2
$999 /nt
3
$999 /nt
4
$436 /nt
5
$433 /nt
6
$436 /nt
7
$454 /nt
8
$509 /nt
9
$497 /nt
10
$440 /nt
11
$428 /nt
12
$420 /nt
13
$423 /nt
14
$444 /nt
15
$638 /nt
16
$507 /nt
17
$577 /nt
18
$420 /nt
19
$413 /nt
20
$418 /nt
21
$450 /nt
22
$623 /nt
23
$521 /nt
24
$468 /nt
25
$535 /nt
26
$423 /nt
27
$426 /nt
28
$464 /nt
29
 
30
 
31
 
 
February 2021
SuMoTuWeThFrSa
 1
$442 /nt
2
$438 /nt
3
$441 /nt
4
$481 /nt
5
$536 /nt
6
$545 /nt
7
$495 /nt
8
$459 /nt
9
$451 /nt
10
$454 /nt
11
$491 /nt
12
$779 /nt
13
$734 /nt
14
$753 /nt
15
$598 /nt
16
$594 /nt
17
$607 /nt
18
$641 /nt
19
$743 /nt
20
$671 /nt
21
$483 /nt
22
$453 /nt
23
$439 /nt
24
$443 /nt
25
$475 /nt
26
$516 /nt
27
$518 /nt
28
$459 /nt
 
March 2021
SuMoTuWeThFrSa
 1
$425 /nt
2
$412 /nt
3
$413 /nt
4
$442 /nt
5
$480 /nt
6
$478 /nt
7
$421 /nt
8
$396 /nt
9
$384 /nt
10
$381 /nt
11
$407 /nt
12
$439 /nt
13
$436 /nt
14
$382 /nt
15
$357 /nt
16
$345 /nt
17
$339 /nt
18
$360 /nt
19
$393 /nt
20
$384 /nt
21
$339 /nt
22
$313 /nt
23
$298 /nt
24
$297 /nt
25
$312 /nt
26
$344 /nt
27
$339 /nt
28
$287 /nt
29
$263 /nt
30
$246 /nt
31
$249 /nt
 
April 2021
SuMoTuWeThFrSa
 1
$320 /nt
2
$356 /nt
3
$354 /nt
4
$299 /nt
5
$217 /nt
6
$202 /nt
7
$208 /nt
8
$223 /nt
9
$266 /nt
10
$267 /nt
11
$206 /nt
12
$185 /nt
13
$173 /nt
14
$181 /nt
15
$197 /nt
16
$248 /nt
17
$252 /nt
18
$187 /nt
19
$164 /nt
20
$156 /nt
21
$164 /nt
22
$177 /nt
23
$227 /nt
24
$231 /nt
25
$169 /nt
26
$150 /nt
27
$150 /nt
28
$150 /nt
29
$151 /nt
30
$193 /nt
 
May 2021
SuMoTuWeThFrSa
 1
$194 /nt
2
$150 /nt
3
$150 /nt
4
$150 /nt
5
$150 /nt
6
$150 /nt
7
$168 /nt
8
$169 /nt
9
$150 /nt
10
$150 /nt
11
$150 /nt
12
$150 /nt
13
$150 /nt
14
$160 /nt
15
$168 /nt
16
$150 /nt
17
$150 /nt
18
$150 /nt
19
$283 /nt
20
$339 /nt
21
$306 /nt
22
$316 /nt
23
$320 /nt
24
$334 /nt
25
$352 /nt
26
$358 /nt
27
$168 /nt
28
$221 /nt
29
$226 /nt
30
$183 /nt
31
$179 /nt
 
June 2021
SuMoTuWeThFrSa
 1
$172 /nt
2
$171 /nt
3
$384 /nt
4
$230 /nt
5
$437 /nt
6
$493 /nt
7
$457 /nt
8
$470 /nt
9
$394 /nt
10
$413 /nt
11
$411 /nt
12
$241 /nt
13
$436 /nt
14
$455 /nt
15
$470 /nt
16
$377 /nt
17
$188 /nt
18
$240 /nt
19
$253 /nt
20
$429 /nt
21
$420 /nt
22
$440 /nt
23
$427 /nt
24
$194 /nt
25
$245 /nt
26
$262 /nt
27
$195 /nt
28
$193 /nt
29
$600 /nt
30
$842 /nt
 
July 2021
SuMoTuWeThFrSa
 1
$232 /nt
2
$282 /nt
3
$294 /nt
4
$780 /nt
5
$189 /nt
6
$186 /nt
7
$188 /nt
8
$200 /nt
9
$246 /nt
10
$259 /nt
11
$191 /nt
12
$189 /nt
13
$189 /nt
14
$194 /nt
15
$218 /nt
16
$246 /nt
17
$256 /nt
18
$194 /nt
19
$188 /nt
20
$193 /nt
21
$201 /nt
22
$233 /nt
23
$242 /nt
24
$255 /nt
25
$195 /nt
26
$191 /nt
27
$195 /nt
28
$202 /nt
29
$238 /nt
30
$252 /nt
31
$259 /nt

Map

Reviews

Leave a Review

March 2019

Overall
3

Apartment needs some sort of Bluetooth speaker. Ski valet should open at 745am. Great spot-we’d stay there again!

Manager's Response

We want to thank you for your review and booking with us for your vacation in Whistler.
The next Whistler vacation you plan please book directly with our company, Blackcomb Peaks Accommodation and we would love to offer you a repeat guest discount of 10%.
Discount is only applicable if booked through our hotline or website.
Leave in the comment section of your booking that you have confirmation of the 10% discount.
Thank you again for booking with us and we hope you join us again soon.

December 2017

Overall
4

Room and location overall great. The gym could have been a lot better...also should be open 24/7

Manager's Response

RESPONSE FROM BLACKCOMB PEAKS: Thank you, Robert, for your review. Aspens Strata considers the fitness center (closed during quiet night hours) to be more of a cardio center as there are primarily cardiovascular machines available due to the limited space. We apologize that you did not find it satisfactory. We are happy to learn that you liked the rental suite and the Aspens location. We hope to see you soon again. Happy New Year to you and your family. Your Blackcomb Peaks Team. *** Please make sure to redeem your 10% return discount towards your next stay booked directly at the Blackcomb Peaks Accommodations site.

March 2018

Overall
4

547 was very nice. The Aspens overall was very convenient. Would stay there again.

Manager's Response

RESPONSE FROM BLACKCOMB PEAKS ACCOMMODATIONS:



Thank you, Brian, for your positive review. It is great to know that you would stay again at the Aspens. We would love to have you. Happy spring and we hope to see you soon. Your Blackcomb Peaks Team



*** Please make sure to redeem your 10% return discount towards your next stay booked directly at the Blackcomb Peaks Accommodations site.

March 2018

Overall
4

Great Location, love the ski in, ski out, hot tubs (although often crowded) and simple door entry code system; rooms a might tight, but adequate. Good TV channel selections. Did not like closet mirrors right in my face when lying on bed. Good supply of dishes and kitchen utensils, had heat turned off but still plenty warm. Guest book very helpful. Prefer gas (or propane) to electric stoves for cooking. Best food store is IGA Market in center of town, prices surprisingly reasonable for a resort.

Manager's Response

RESPONSE FROM BLACKCOMB PEAKS ACCOMMODATIONS: Thank you, John, for your detailed & positive review. We appreciate you taking the time to share everything that our future guests may need to know about this rental suite. Happy spring and please come back soon. Your Blackcomb Peaks Team *** Please make sure to redeem your 10% return discount towards your next stay booked directly at the Blackcomb Peaks Accommodations site.

Great place!

February 2019

Overall
4

Nice clean place. Comfy beds. My only complaint was the dish washer and toaster did not work well. Also they need another elevator! Very long wait for it!

Manager's Response

Thank you so much for your kind review. We completely agree about the elevators. They can be very slow at peak times. We are pleased you enjoyed your stay with Blackcomb Peaks Accommodation. Do not forget if you book directly with us for your next vacation you can redeem 10% off your stay.

Good location.

September 2019

Overall
4

Unit met our expectations. Unfortunately one of us was in a wheelchair so we could not really take advantage of the Aspens excellent location.

Manager's Response

Hi Wolfgang,
We want to thank you for your review and booking with us for your vacation in Whistler. We love our return guests! The next Whistler vacation you plan please book directly with our company, Blackcomb Peaks Accommodation and we would love to offer you a repeat guest discount of 10%. Discount is only applicable if booked through our hotline or website. Leave in the comments section of your booking that you have confirmation of the 10% discount. Thank you again for booking with us and we hope you join us again soon

Stay for family wedding

September 2019

Overall
4

Great location to stroll down to whistler village. But far away from all the hustle and bustle. Pool nice. Spacious room. Realized later that in the establishment there was bike rentals. Front desk could have told us when we inquired. Also this should have been in the information given.

Manager's Response

We want to thank you for your review and booking with us for your vacation in Whistler. The next Whistler vacation you plan please book directly with our company, Blackcomb Peaks Accommodation and we would love to offer you a repeat guest discount of 10%. Discount is only applicable if booked through our hotline or website. Leave in the comment section of your booking that you have confirmation of the 10% discount. Thank you again for booking with us and we hope you join us again soon. we apologise about the bike rental shop. The company that rents these items are run by Whistler Blackcomb. We are always able to advise on any rentals or lift tickets if inquired but as we do not offer this service ourselves anymore we would have been happy to direct you to Whistler Blackcomb rental shop. Thank you for staying with us and we look forward to you coming again soon.

Aspen 457

January 2020

Overall
4

Great appartment with all amenities needed

Manager's Response

Hi Melanie,
We want to thank you for your review and booking with us for your vacation in Whistler. We love our return guests! The next Whistler vacation you plan please book directly with our company, Blackcomb Peaks Accommodation and we would love to offer you a repeat guest discount of 10%. Discount is only applicable if booked through our hotline or website. Leave in the comments section of your booking that you have confirmation of the 10% discount. Thank you again for booking with us and we hope you join us again soon

Accommodations great and maintenence very fast

July 2017

Overall
5

We had a wonderful stay and always love staying on the side of blackcomb. Coffee make did jot work and within an hour of emailing we had a new one. Loved it and will be back!

Manager's Response

RESPONSE FROM BLACKCOMB PEAKS ACCOMMODATIONS: Thank you, Jan, for your 5-star rating. It is great to know that our team assisted you promptly when you needed assistance and that you had a wonderful stay overall. Please come back soon. Your Blackcomb Peaks Team *** Please make sure to redeem your 10% return discount towards your next stay booked directly at the Blackcomb Peaks Accommodations site.

Great Ski in Ski Out Condo

March 2018

Overall
5

We enjoyed our stay very much at this delightful ski in ski out 2 bedroom condo. The Aspens is a great resort at a a great location.

Manager's Response

RESPONSE FROM BLACKCOMB PEAKS ACCOMMODATIONS: Thank you, Dan, for your 5-star review. It was a pleasure serving you. We look forward to seeing you soon again. Your Blackcomb Peaks Team *** Please make sure to redeem your 10% return discount towards your next stay booked directly at the Blackcomb Peaks Accommodations site.

Great location

August 2018

Overall
5

Close to the village and was as described. We had a nice stay and would estay again for sure. It would be nice if both bedrooms had air conditioning but the master did not.

Manager's Response

We appreciate such a wonderful review and we do our upmost to make our guests stay the most convenient and enjoyable stay that it can be. It is wonderful when we have such loyal and returned guests like you.

Colorado guests first trip

February 2019

Overall
5

Wonderful time. Guests from Colorado had never been to Whistler. Enjoyed the accommodations and the service by Blackcomb Peaks staff. Had four days out of five of sunny weather in February, what a miracle it was. Dry butt and no fog. Will be back for sure

Manager's Response

Thank you for such a great review.

It is always a pleasure hosting you and this time around your guests.

See you again soon!

Aspens 547

April 2019

Overall
5

Clean and comfortable condo with great access to hill, village, and pool/hot tub. We really enjoyed our stay and hope to be back next season!

Manager's Response

We want to thank you for your review and booking with us for your vacation in Whistler.
The next Whistler vacation you plan please book directly with our company, Blackcomb Peaks Accommodation and we would love to offer you a repeat guest discount of 10%.
Discount is only applicable if booked through our hotline or website.
Leave in the comment section of your booking that you have confirmation of the 10% discount.
Thank you again for booking with us and we hope you join us again soon.

Weekend at the Aspens

August 2019

Overall
5

Great location, superb facility! We felt so comfortable. The best part of touring the Village was relaxing at the end of the day in our amazing suite. We plan on returning in the winter! We hope this suite will be available. Thank you for making our stay most memorable.

Manager's Response

Hi Phil,
We want to thank you for your kind review and booking with us for your vacation in Whistler. We love our return guests! The next Whistler vacation you plan please book directly with our company, Blackcomb Peaks Accommodation and we would love to offer you a repeat guest discount of 10%. Discount is only applicable if booked through our hotline or website. Leave in the comments section of your booking that you have confirmation of the 10% discount. Thank you again for booking with us and we look forward to seeing you again in the Winter