Row Wrapper 2

Aspens 248

3.6364
(11 Reviews)

Capacity

2 Bedrooms
2 Bath
Sleeps 8

Search Availability

About

This ground floor, 2 bedroom / 2 bathroom home is located in the Aspens.



It features a cozy living area with gas fireplace and boasts a charming forested up hill view,



The lodge’s common pool and three hot tubs offer the perfect body & soul recovery after a long day on the mountain or in the village. Indulge in a restful and soothing soak or swim.


For those who want to treat themselves, a nice variety of eat-out options are available in the Upper village, just a short 5 min walk down the ski hill, alongside the Upper Village Blackcomb Gondola



HIGHLIGHTS

•  Ski-in / Ski-out location

•  Patio BBQ

•  Two flat screen TVs with cable 

•  DVD player

•  Stereo station

•  Free local calls

•  Complimentary wireless internet

•  Fully equipped kitchen

•  Air Conditioning in Master Bedroom and Living Room.



UNIT CONFIGURATION

•  2 Bedrooms

•  2 Bathrooms

•  Sleeps 8

•  Forest view



BEDDING BREAKDOWN

•  Master Bedroom - King bed

•  Second Bedroom - 2 sets Twin / Twin bunk beds

•  Living Room - Queen sofa bed

 

PROXIMITY TO VILLAGE            

•  Upper village: 5 min walk / 3 min car / 5 min bus 

•  Main village: 15 min walk / 5 min car / 10 min bus

BE AWARE:

•  Pets not allowed

•  Pay parking-17$ per vehicle/per 24 hours; Garage height 6'6"

Features

Amenities

  • AC in Living Room
  • AC in Master Bedroom
  • Free Wireless Internet
  • Free Local Calls
  • Cable TV
  • DVD Player
  • Gas Fireplace
  • Linens & Towels
  • Iron & Ironing Board
  • Hair Dryer
  • Deck / Patio
  • Gas BBQ
  • Shared Hot Tub
  • Ski In/Out
  • Common Pool

Complex

  • Aspens

Availability

Key
#Night Available#Night Unavailable#Arrive Only#Depart Only
May 2020
SuMoTuWeThFrSa
 1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
31
$150 /nt
 
June 2020
SuMoTuWeThFrSa
 1
$150 /nt
2
$150 /nt
3
$150 /nt
4
$150 /nt
5
$150 /nt
6
$157 /nt
7
$150 /nt
8
$150 /nt
9
$150 /nt
10
$150 /nt
11
$150 /nt
12
$180 /nt
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
 
July 2020
SuMoTuWeThFrSa
 1
 
2
 
3
 
4
$276 /nt
5
$230 /nt
6
$178 /nt
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
$182 /nt
15
$187 /nt
16
$195 /nt
17
$215 /nt
18
$221 /nt
19
$188 /nt
20
$187 /nt
21
$186 /nt
22
$191 /nt
23
$201 /nt
24
$221 /nt
25
$227 /nt
26
$193 /nt
27
$191 /nt
28
$187 /nt
29
$193 /nt
30
 
31
 
 
August 2020
SuMoTuWeThFrSa
 1
 
2
 
3
 
4
 
5
$293 /nt
6
$312 /nt
7
$346 /nt
8
$348 /nt
9
$303 /nt
10
$295 /nt
11
$286 /nt
12
$328 /nt
13
$343 /nt
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
$205 /nt
22
$213 /nt
23
$183 /nt
24
$176 /nt
25
$174 /nt
26
$173 /nt
27
$177 /nt
28
$213 /nt
29
$219 /nt
30
$186 /nt
31
$179 /nt
 
September 2020
SuMoTuWeThFrSa
 1
$179 /nt
2
$181 /nt
3
$188 /nt
4
$307 /nt
5
$317 /nt
6
$322 /nt
7
$186 /nt
8
$187 /nt
9
$189 /nt
10
$196 /nt
11
$233 /nt
12
$242 /nt
13
$201 /nt
14
$188 /nt
15
$188 /nt
16
$189 /nt
17
$196 /nt
18
$226 /nt
19
$234 /nt
20
$190 /nt
21
$179 /nt
22
$176 /nt
23
$176 /nt
24
$181 /nt
25
$204 /nt
26
$211 /nt
27
$173 /nt
28
$161 /nt
29
$155 /nt
30
$154 /nt
 
October 2020
SuMoTuWeThFrSa
 1
$156 /nt
2
$175 /nt
3
$178 /nt
4
$150 /nt
5
$150 /nt
6
$150 /nt
7
$150 /nt
8
$150 /nt
9
$209 /nt
10
$213 /nt
11
$182 /nt
12
$171 /nt
13
$150 /nt
14
$150 /nt
15
$150 /nt
16
$150 /nt
17
$150 /nt
18
$150 /nt
19
$150 /nt
20
$150 /nt
21
$150 /nt
22
$150 /nt
23
$150 /nt
24
$150 /nt
25
$150 /nt
26
$150 /nt
27
$150 /nt
28
$150 /nt
29
$150 /nt
30
$150 /nt
31
$150 /nt
November 2020
SuMoTuWeThFrSa
1
$150 /nt
2
$150 /nt
3
$150 /nt
4
$150 /nt
5
$150 /nt
6
$182 /nt
7
$180 /nt
8
$157 /nt
9
$181 /nt
10
$181 /nt
11
$241 /nt
12
$246 /nt
13
$306 /nt
14
$300 /nt
15
$249 /nt
16
$171 /nt
17
$170 /nt
18
$182 /nt
19
$186 /nt
20
$231 /nt
21
$238 /nt
22
$187 /nt
23
$182 /nt
24
$183 /nt
25
$315 /nt
26
$335 /nt
27
$249 /nt
28
$258 /nt
29
$209 /nt
30
$200 /nt
 
December 2020
SuMoTuWeThFrSa
 1
$208 /nt
2
$226 /nt
3
$223 /nt
4
$271 /nt
5
$289 /nt
6
$243 /nt
7
$239 /nt
8
$255 /nt
9
$272 /nt
10
$264 /nt
11
$318 /nt
12
$346 /nt
13
$308 /nt
14
$312 /nt
15
$332 /nt
16
$344 /nt
17
$349 /nt
18
$877 /nt
19
$927 /nt
20
$939 /nt
21
$919 /nt
22
$1,011 /nt
23
$1,111 /nt
24
$1,150 /nt
25
$1,177 /nt
26
$1,300 /nt
27
$1,236 /nt
28
$1,240 /nt
29
$1,155 /nt
30
$1,181 /nt
31
$1,300 /nt
 
January 2021
SuMoTuWeThFrSa
 1
$1,095 /nt
2
$999 /nt
3
$999 /nt
4
$434 /nt
5
$430 /nt
6
$435 /nt
7
$461 /nt
8
$538 /nt
9
$519 /nt
10
$443 /nt
11
$424 /nt
12
$413 /nt
13
$418 /nt
14
$449 /nt
15
$751 /nt
16
$537 /nt
17
$616 /nt
18
$413 /nt
19
$405 /nt
20
$411 /nt
21
$457 /nt
22
$711 /nt
23
$556 /nt
24
$467 /nt
25
$545 /nt
26
$413 /nt
27
$416 /nt
28
$471 /nt
29
$726 /nt
30
$572 /nt
31
$483 /nt
 
February 2021
SuMoTuWeThFrSa
 1
$435 /nt
2
$426 /nt
3
$430 /nt
4
$491 /nt
5
$572 /nt
6
$584 /nt
7
$498 /nt
8
$450 /nt
9
$437 /nt
10
$440 /nt
11
$500 /nt
12
 
13
 
14
 
15
$582 /nt
16
$569 /nt
17
$591 /nt
18
$657 /nt
19
$845 /nt
20
$755 /nt
21
$491 /nt
22
$446 /nt
23
$426 /nt
24
$434 /nt
25
$482 /nt
26
$601 /nt
27
$605 /nt
28
$513 /nt
 
March 2021
SuMoTuWeThFrSa
 1
$463 /nt
2
$444 /nt
3
$449 /nt
4
$494 /nt
5
$553 /nt
6
$552 /nt
7
$471 /nt
8
$435 /nt
9
$419 /nt
10
$418 /nt
11
$454 /nt
12
$501 /nt
13
$497 /nt
14
$427 /nt
15
$394 /nt
16
$381 /nt
17
$374 /nt
18
$404 /nt
19
$443 /nt
20
$432 /nt
21
$378 /nt
22
$348 /nt
23
$332 /nt
24
$329 /nt
25
$349 /nt
26
$383 /nt
27
$377 /nt
28
$321 /nt
29
$297 /nt
30
$281 /nt
31
$279 /nt
 
April 2021
SuMoTuWeThFrSa
 1
$358 /nt
2
$399 /nt
3
$396 /nt
4
$336 /nt
5
$249 /nt
6
$235 /nt
7
$238 /nt
8
$249 /nt
9
$282 /nt
10
$281 /nt
11
$234 /nt
12
$216 /nt
13
$207 /nt
14
$212 /nt
15
$222 /nt
16
$257 /nt
17
$259 /nt
18
$213 /nt
19
$195 /nt
20
$189 /nt
21
$194 /nt
22
$202 /nt
23
$232 /nt
24
$233 /nt
25
$190 /nt
26
$173 /nt
27
$168 /nt
28
$169 /nt
29
$173 /nt
30
$193 /nt
 

Map

Reviews

Leave a Review

Aspens 248 review

August 2017

Overall
0

Great unit, loved it. Well equipped unit. Great second bedroom with the four beds. Loved having the air conditioning until. That was definitely a treat as the days were hot. Small items, fridge seems to need some attention, drips water into the veggie and fruit drawers. Would be nice to have the following: salad tongs, garlic press and another towel rack in the master bathroom. All in all a great stay.

Manager's Response

RESPONSE FROM BLACKCOMB PEAKS ACCOMMODATIONS: Thank you for taking the time to review us. We've seen to the fridge and added the suggested items. We hope you come back to stay with us again. Your Blackcomb Peaks Team *** Please make sure to redeem your 10% return discount towards your next stay booked directly at the Blackcomb Peaks Accommodations site.

August 2018

Overall
0

We enjoyed our stay, great room. Thank you.

Manager's Response

We appreciate such a wonderful review and we do our upmost to make our guests stay the most convenient and enjoyable stay that it can be. Thank you

great location

February 2018

Overall
4

Great service and excellent location. Fire alarm kept going off, but besides that.....

Manager's Response

RESPONSE FROM BLACKCOMB PEAKS ACCOMMODATIONS:Thank you, Bryan, for your great feedback. We are very sorry about the fire alarm issue. Considering the large numbers of suites at the Aspens lodge, it is very easy for guests to at times trigger fire alarms (toasters, not following smoking regulations etc.). We hope that this incident did not prevent you from enjoying your vacation though. Happy winter and we hope to see you soon again. Your Blackcomb Peaks Team*** Please make sure to redeem your 10% return discount towards your next stay booked directly at the Blackcomb Peaks Accommodations site.

Spring in Aspens

April 2018

Overall
4

We had a wonderful time staying in this unit. It was well equipped, laid out and decorated. I was disappointed with the condition of the bathroom as there was a lot of mildew on the grout on the tiles. It didn't make it very inviting for a bath. Thank you for a lovely stay. Cathy & Jeff

Manager's Response

RESPONSE FROM BLACKCOMB PEAKS ACCOMMODATIONS: Thank you, Jeff, for your great review. It is good to know that you found the unit well equipped, laid out and had a wonderful time in Whistler. As for the bathroom, we are terribly sorry. Our team addressed this right after we received your review. We wish you called our toll free while you were here, to report it, as we could have fixed it to make the rest of you stay better. Once again, we apologize for the oversight on our part and hope that you will still return to Whistler and rent with us in the future. We would love to serve you again and offer a top notch rental home.  Your Blackcomb Peaks Team *** Please make sure to redeem your 10% return discount towards your next stay booked directly at the Blackcomb Peaks Accommodations site.

Super relaxing holiday!

August 2018

Overall
4

The suite is large with two bathrooms which is great. Ground floor looking into a green space. The only issue was the heat. Super hot in Whistler when we went. We were supplied fans and an air conditioner which did not quite have enough btu's to cool the entire place down. We did ok, but would not recommend going in over 30 degree heat! Otherwise, loved it and had a wonderful time at the Aspens in Whistler as always.

Manager's Response

We appreciate such a wonderful review and we do our upmost to make our guests stay the most convenient and enjoyable stay that it can be. It is wonderful when we have such loyal and returned guests like you. We appreciate the feed back greatly in regards to our air conditioning units. As we are doing our best to make upgrades we will be looking into getting Air conditioning units for this home. Thank you

Family week at Aspens

December 2018

Overall
4

We stayed the week over Christmas 2018 and are a family of 2 couples. THere was sufficient room for all of us, And the beds were comfy. Plenty of fluffy towels. Well set up kitchen. We were on the ground floor, so watching the squirrels playing in the snow and trees was fun. Aspens is just a short walk down the ski slope to the village so very convenient. We were a little confused initially about the door codes and common area codes, but it certainly beat having to worry about keys. Luckily there was plenty of snow so we had a fantastic week. Enjoyed Xmas dinner at Fairmont, lots of shopping in whistler village, and the family skied their hearts out. Fantastic White Christmas with all the pretty lights in the trees everywhere.

Manager's Response

Hello Kathy,It sounds like your vacation here with us was a dream.We are so glad that you had so many aspects of Whistler to enjoy.We look forward to seeing you back with us in the New Year.

4 Stars

August 2019

Overall
4

Accommodation was very comfortable and in a nice location to the village. It was also nice to be able to have our daughter and her family just down the hallway in another condo.

Manager's Response

We want to thank you for your review and booking with us for your vacation in Whistler. The next Whistler vacation you plan please book directly with our company, Blackcomb Peaks Accommodation and we would love to offer you a repeat guest discount of 10%. Discount is only applicable if booked through our hotline or website. Leave in the comment section of your booking that you have confirmation of the 10% discount. Thank you again for booking with us and we hope you join us again soon.

ASpens 248

March 2018

Overall
5

Excellent accommodation. Suited all our needs. Would definitely stay there again

Manager's Response

RESPONSE FROM BLACKCOMB PEAKS ACCOMMODATIONS: Thank you, Michael, for your excellent 5-star review. Please come back soon. Your Blackcomb Peaks Team*** Please make sure to redeem your 10% return discount towards your next stay booked directly at the Blackcomb Peaks Accommodations site.

Very Comfortable and Easy Access

March 2018

Overall
5

The condo was perfect for the 8 of us. Everyone had a comfy bed and the access to the mountain, village, and hot tubs was prime. I thoroughly enjoyed our stay.

Manager's Response

RESPONSE FROM BLACKCOMB PEAKS ACCOMMODATIONS: Thank you, Megan, for your awesome 5-star review. It was a pleasure having you. Happy spring and we hope to see you soon again. Your Blackcomb Peaks Team *** Please make sure to redeem your 10% return discount towards your next stay booked directly at the Blackcomb Peaks Accommodations site.

Comfortable and convenient

April 2019

Overall
5

we had an amazing stay! loved the hot tub after a long day of riding.

Manager's Response

We want to thank you for your review and booking with us for your vacation in Whistler. The next Whistler vacation you plan please book directly with our company, Blackcomb Peaks Accommodation and we would love to offer you a repeat guest discount of 10%. Discount is only applicable if booked through our hotline or website. Leave in the comment section of your booking that you have confirmation of the 10% discount. Thank you again for booking with us and we hope you join us again soon.

5 Stars

March 2020

Overall
5

Great location on the mountain.

Manager's Response

We want to thank you for your review and booking with us for your vacation in Whistler. We love our return guests! The next Whistler vacation you plan please book directly with our company, Blackcomb Peaks Accommodation and we would love to offer you a repeat guest discount of 10%. Discount is only applicable if booked through our hotline or website. Leave in the comments section of your booking that you have confirmation of the 10% discount. Thank you again for booking with us and we hope you join us again soon.Thank you kindly for the honest review. We are pleased you enjoyed your stay with Blackcomb Peaks Accommodation and hope you think of us for your future Holidays/Vacations.